فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

حمایت تمام قد ارتش از بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

فرمانده کل ارتش:

ارتش در راستای فعالیت‌های پیشگیرانه در کشور از فعالیت‌های بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ارتش به‌صورت تمام قد حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آسیب نیوز، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی از فعالیت‌های پیشگیرانه در کشور حمایت همه‌جانبه می‌کند و در این راستا مصمم است با همکاری مشترک با بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ارتش از توان و ظرفیت‌های علمی و تخصصی این بنیاد نهایت استفاده و بهره‌برداری را برای کیفی‌سازی نیروهای خود انجام دهد.

وی بیان کرد: فعالیت‌های انجام‌شده و مشترک با بنیاد پیشگیری قابل تقدیر است و امید می‌رود آهنگ این همکاری در راستای منویات مقام معظم رهبری رشد بیشتری یابد و جامعه در مقابل آسیب‌های اجتماعی مقاوم شود.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: در دیدار با مقام معظم رهبری ایشان فرمودند که ارتش دارای استعداد و قابلیت فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف است به‌طوری که آبروی نظام را حفظ کند و بر غنای آن بیفزاید.

وی در پایان متذکر شد: ارتش به‌عنوان یک نهاد انقلابی تلاش دارد با حضور در حوزه‌ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مقاوم‌سازی توان تخصصی نیروهای خود، ضمن ایجاد صلابت در پرسنل، جامعه را نیز از گزند تهدیدهای احتمالی در راستای تأمین امنیت پایدار به‌همراه سایر ارگان‌ها واکسینه کند.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *