فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

درخواست در اختیار قراردادن فضای فیزیکی از شهرداری تهران به بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

در بسیاری از کشورها، پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی  و هزینه کردن در این امور جهت ایجاد محیطی سالم و امن در جامعه از اصلی ترین برنامه های دولت و حکومتی است که بر مردم نظارت دارد. همه به خوبی می دانیم که برخی از کشورها هم وجود دارند که با صرف هزینه های گزاف در صدد رسوخ فرهنگی و انحطاط اجتماعی سایر کشورهایی که به لحاظ ایدئولوژی در یک راستا و خط فکری و فرهنگی قرار ندارند از هر عاملی استفاده می کنند تا جامعه کشور مورد نظر را به ورطه سقوط و انزوا سوق دهند.

بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و در راستای اهداف مورد نظر خود در زمینه شناسایی و پیشگیری از  آسیب های مذکور با استفاده از کارشناسان و متخصصین مجرب خود در صدد کاهش این آسیب ها تمامی تلاش و همت خود را به کار بسته است تا بتواند گامی محکم در این راه پر مخاطره بردارد. از آنجایی که رسیدن به این هدف بدون ابزار ، نیروی انسانی متخصص و تجهیزات اولیه و… امکان پذیر نخواهد بود و نمی توان در مقابل هزینه های سرسام آور کشورهای معاند ایستادگی نمود، حمایت همه جانبه از سوی نهادهای دولتی و غیردولتی می تواند در این مسیر عظیم راهگشا باشد.

به همین منظور و به دلیل اینکه بنیاد پیشگیری تاکنون هیچ فضایی را جهت فعالیت های خود، از نهادهای دولتی و غیر دولتی در اختیار نداشته و با عنایت به رسالت حساس و خطیر پیشگیری از آسیب های اجتماعی و از آن جایی که حمایت هیچ ارگان یا سازمانی را در کنار خود نمی دیده ،مدیر عامل بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی طی نامه ای درخواست مساعدت از شهردار تهران ، جناب آقای دکتر قالیباف جهت واگذاری فضای فیزیکی به بنیاد نموده است. بخشی از متن نامه فوق الذکر بدین شرح است:

« با توجه به فعالیت های وسیع این بنیاد و نیاز شدید جامعه به ارگانی به منظور کمک به کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، و همچنین دستور اکید شما پیرامون قیام علیه آسیب های اجتماعی و نگرانی های مقام معظم رهبری، اکنون با توجه به نداشتن مکانی جهت استقرار تیم اجرایی نیازمند یاری شما در جهت تخصیص مکانی مناسب جهت انجام امور مردمی و مهم این بنیاد پیشگیری هستیم. لطفاً ما را یاری نمایید.

امید است با استعانت از حضرت حق و همکاری و همیاری حضرتعالی بتوانیم قدمی هرچند کوچک در جهت کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برداریم.»

بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی امیدوار است با توجه به درایت و مدیریت جناب آقای دکتر قالیباف، برای اجرای رسالت خود مبنی بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آگاهی رسانی به آحاد جامعه، مکانی را جهت تحقق اهداف مورد نظر در اختیار این بنیاد قرار دهند.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *