فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

در زمینه آسیب های اجتماعی از بحران عبور کرده و در حالت فاجعه هستیم

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

تهران – خبرنگار آسیب نیوز : صادقی (معاون حمایت های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران) : در تاریخ 15/2/78 مصوبه ای در مورد ورود به آسیب های اجتماعی به 11ارگان ،از جمله شهرداری تهران تصویب شد . این موضوع مصادف با اجلاس سران کشور های اسلامی بود و مقام رهبری تاکید کردند که چهره شهر تهران باید به عنوان ام القرای جهان اسلام از آسیب های اجتماعی تمیز و پاک باشد و به عبارتی ساماندهی شود .ما مکلف شدیم از طرف هیات دولت و شورای تامین استان ها به همراه این 11ارگان در کنار هم فعالیت کنیم .

در آن سال شهرداری تهران به عنوان زیر بناسازی و لجستیک فعالیت کرد و از آن سال تا امروز جسته و گریخته در این زمینه فعالیت کرده و همیشه بهزیستی و قوه قضاییه را در کنار خود داشته است .

در زمینه آسیب های اجتماعی ما الان از بحران عبور کرده و در حالت فاجعه هستیم . الان وقت مداخله است . شهرداری تهران با محوریت معاونت حمایت اجتماعی آمادگی کامل خود را جهت همکاری اعلام می کند و می تواند میزبان این جلسات باشد . ما کارشناسان خبره ای در حوزه ساماندهی ،فوریت های اجتماعی و پیشگیری داریم که در ارتباط با کودکان کار می توانند کمک زیادی نمایند .

ریشه تمام مشکلات این شهر بیکاری و فقر است . ما باید پیشگیری را شروع کنیم ،ولی باید با دو بازو و در دو جهت کار کنیم و دو ماموریت مداخله و حمله به موضوع و پیشگیری را دنبال نماییم .

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *