فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

رئیس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دوره تربیت مدرس ارتش ج.ا.ا

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

تعلیم و تربیت مدرسین در حوزه های اعتیاد

رئیس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دوره تربیت مدرس ارتش ج.ا.ا به میزبانی استان اصفهان گفت:ارتش به راستی و به واقع طیبه،پاک و صادق است.

روابط عمومی بنیاد : راستینه رییس بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در مراسمی که مورخ 14/12/1397 در ستاد توپخانه نیروی زمینی آجا و نیروی هوایی شهید ستاری آجا در اصفهان با حضور فرماندهان، درجه داران و روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات برگزار گردید، گفت: مقام معظم رهبری به واقع ارتش را کلمه طیبه نامیدند و ارتش واقعا پاک، صادق و مقتدر است و این اقتدار باعث دلگرمی مردم عزیز ایران می باشد.

ایشان از زحمات و حمایت های بی دریغ ارتش جمهوری اسلامی در راستای تعلیم و تربیت مدرسین در حوزه های اعتیاد، فضای مجازی ومهارت های اجتماعی تشکر کرد و گفتند: دقیقا 27 اردیبهشت ماه دستور تاریخ ساز فرمانده کل ارتش ج.ا.ا امیر موسوی پیرامون حمایت از فعالیتهای پیشگیری و کمک به این عرصه پر خطر صادر گردید وبه واقع ارتش مردمی ترین نیروی کشور (به قول مقام معظم رهبری) با حضورش در عرصه اجتماعی ما را حمایت کرد.

راستینه در ادامه افزود : اگر مسئولین و فرماندهان،درجه داران فکر کنند با توجه به شغل و نوع فعالیتشان از این آفتها و آسیب های خانمان سوز در امان هستند، کاملادراشتباه اند.

دوره تربیت مدرس ارتش جمهوری اسلامی ایران
LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *