فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

رسیدگی را از وزارت ورزش و جوانان نخواهید

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

تهران-آسیب نیوز: نشست کارگروه آسیب‌های اجتماعی جنوب شرق تهران، پیش از ظهر امروز با حضور حسین معتمدنیا، مدیرکل جوانان وزارت ورزش و جوانان، پرویزی، رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران، راستینه، مدیرعامل بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران برگزار شد.

علیرضا پرویزی، رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران با اشاره به عملکرد اداره‌ کل گفت: پس از ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی ایران، امروز شاهد وزارت ورزش و جوانان هستیم. اما متأسفانه موضوع امور ساماندهی جوانان کم‌ رنگ و مسائل جوانان بسیار پررنگ بود و البته برخی‌ها این ادغام را مثبت و برخی دیگر آن را منفی می‌دانند.

وی افزود: ۶ سال از تشکیل وزارت ورزش و جوانان می‌گذرد اما شاهد مشکلات عدیده‌ای هستیم و بخش جوانان در این وزارتخانه مورد غفلت قرار گرفته است. همچنین بزرگترین مشکل، کمبود کارشناسان در حوزه جوانان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران تصریح کرد: کار وزارت ورزش و جوانان رسیدگی به جوانان نبوده، بلکه نظارت بر روند امور ساماندهی جوانان است. بر همین اساس بیش از ۲۰ دستگاه مؤثر در این ستاد دور هم جمع شده‌اند و وزارتخانه دبیری ستاد را برعهده گرفته است.

وی بیان کرد: اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران، ارتباط خوبی را با بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برقرار کرده است و این بنیاد به عنوان یک تشکل مردمی عملکرد خوبی داشته و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری که کار مردم را به خود مردم واگذار کنیم، ما هم امور مربوط به جوانان را برعهده خود تشکل مردمی گذاشته‌ایم و از آنها حمایت‌های لازم را می‌کنیم.

پرویزی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های مربوط به جوانان را باید به نهادهای مردمی واگذار کرد و امیدواریم با پیگیری و همدلی و تدبیر مؤثر وزیر جدید ورزش و جوانان بتوانیم اقدامات مناسبی را برای این قشر از جامعه انجام دهیم.

وی افزود: مسائل جوانان، موضوعی نیست که بتوان یک شبه آن را حل کرد بلکه باید دستگاه‌های مرتبط با مسائل سیاسی، اقتصادی، آموزشی و تربیتی به وزارت ورزش و جوانان کمک کنند تا همه باهم برای حل معضلات جوانان کمک کنیم.

پرویزی اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از ۲۰ دستگاه‌ اجرایی وارد عمل شده‌اند و کمک‌های‌شان را با وزارت ورزش و جوانان آغاز کرده‌اند که امیداریم با تعامل یکدیگر بتوانیم اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

منبع : ایکنا

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *