فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

لزوم اجرای برنامه عملیاتی به صورت فراگیر

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

اولین جلسه کاربردی بعد از اولین همایش نقش ورزش در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

این جلسه مورخ 29/6/94 در محل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حضور آقایان حمید گرشاسبی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، مصطفی راستینه مدیر عامل بنیاد، دکتر حسین معتمدنیا مدیر کل ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، دکتر غنی لو رئیس اداره اسناد معاونت اجتماعی ناجا، محمدرضا کاشانی پور رئیس اداره استاندارد بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از  حمایت های جناب آقای گرشاسبی از برگزاری این همایش و سخنرانی جامع و کامل ایشان خواهان عملیاتی شدن موضوعات مطرح شده در حمایت از ورزش  و جوانان گردیده و راهکارهای همکاری و تبادل افکار ارائه شد.

برگزاری طرح استانداردسازی و تعالی رفتار در مدیران از سوی آقای گرشاسبی استقبال شده و ایشان نا بر اهمیت موضوع  وسعت کار  نیاز به اجرایی شدن این طرح در سراسر کشور تأکید داشته و اظهار داشتند این طرح یک طرح ملی است و می بایست در کشور اجرا گردد؛ لذا خواهان ارائه طرح توسط بنیاد به اداره کل شده تا با دستور مساعد وزیر محترم ورزش به صورت پایلوت در 3 استان اجرا گردد.

در این جلسه چندین طرح دیگر در حوزه جوانان مطرح گردید که مقرر شد کلیه این طرح ها مکتوب به این اداره کل ارائه گردد. شایان ذکر است حمید گرشاسبی یکی از مدیران موفق و ورزشکار دلسوخته این نظام است که امید است با درایت و روشنفکری این مدیر اجرایی و لایق تحولی نو در اداره ورزش و جوانان استان تهران باشیم.

منبع: روابط عمومی بنیاد

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *