فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

لزوم استخدام «منتقد» برای پیشرفت در امور

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

ضرورت ترویج فرهنگ نقادی

به گزارش روابط عمومی «بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی»، رییس این بنیاد در جلسۀ «کمیتۀ توسعۀ مشارکت‌های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران» در استانداری مواردی را در رابطه با ضروت ترویج فرهنگ نقادی مطالبی را عنوان و سخنان خود را با این جمله آغاز کرد: « برای پیشرفت در امور، منتقد استخدام کنید».

در این جلسه که با هدف هماهنگی دستگاه‌های مرتبط صورت گرفت مصطفی راستینه رییس بنیاد پیشگیری گفت: برای این‌که در کارها موفق باشید بایستی نقد شوید و تا زمانی که دستگاه‌های دولتی و غیردولتی تحمل شنیدن نقد فعالیت‌هایشان را نداشته باشند توفیقی کسب نخواهد شد چرا که کلیۀ فعالیت‌ها در اختیار نهادهای دولتی با به اصطلاح «دولتی‌ها» است و مؤسسات مردم‌نهاد (سمن‌ها) عملاً نظاره‌گر هستند. وی در ادامه افزود: متأسفانه در کشور ما به محضِ انتقاد مسئولین و نقدِ عملکرد دستگاه‌ها بایستی منتظر برخورد مدیران دستگاه‌ها باشیم و این برای کشور بسیار خطرناک است.

در ادامۀ نشست، شکراله حسن بیگی، معاون سیاسی امنیتی استانداری ضمن تأیید صحبت‌های راستینه متذکر شد به هیچ وجه نباید چنین برخوردهایی صورت بگیرد و دستگاه‌ها بایستی انتقادپذیر باشتد و در صورت مشاهده حتماً برخورد خواهد شد.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *