فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

لزوم همکاری همه دستگاه های مربوطه در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

اولین جلسه اداره ورزش و جوانان شمالشرق تهران و بنیاد بعد از همایش نقش ورزش در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مورخ 31/6/94 جلسه ای فیمابین آقایان علی ایلکا رئیس اداره ورزش و جوانان شمالشرق تهران، مصطفی راستینه مدیر عامل بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، محمدرضا کاشانی پور مدیریت  اداره استاندارد بنیاد و معاون اداری اداره ورزش و جوانان استان تهران در محل اداره ورزش و جوانان شمالشرق تهران تشکیل گردید.

در این جلسه ابتدا مصطفی راستینه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و قدردانی از حضور گرم جناب ایلکا در اولین همایش نقش ورزش در یشگیری از آسیبهای اجتماعی، لزوم همکاری شبانه روزی و واقعی مسئولین امر و متصدیان امور اجتماعی را خواستار شد. ایشان ضمن تقدیر از تمام ارگان ها و ادارات درگیر حوزه های اجتماعی اعلام کردند بهتر است دست از گفتار زیبا برداریم و به فکر اعمال زیبا باشیم و بهتر آن است منویات مقام معظم رهبری راهنمای راه پرخطرمان باشد و تمام سعی خود را جهت خشنودی ایشان بنماییم.

در ادامه جناب آقای ایلکا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و حمایت از امر مهم ورزش اظهار داشتند حوزه ورزش و جوانان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در اجتماع بوده و تمامی ارگان ها موظف هستند 100 درصد در راستای پیشگیری از آسیبها وارد عمل شوند.

اعضای این جلسه ضمن بررسی چالش های پیش رو در بحث آسیبهای اجتماعی و راهکارهای همکاری، به توافق رسیدند تا طی مکاتبات کارشناسانه نسبت به عقد تفاهم نامه همکاری اقدام نمایند.

 ریاست محترم اداره کل ورزش و جوانان شمالشرق تهران ضمن اعلام آمادگی کامل، عنوان کردند کلیه مجموعه های تحت الامر خویش در جهت پیشبرد اهداف مشترک آماده همکاری می باشند.

در پایان به پاس خدمات جناب آقای ایلکا و حضور در اولین هماش بنیاد یک لوح یادبود به ایشان اعطا گردید.

آسیب های اجتماعی
LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *