فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

مسئولین محترم، پیشگیری را صحیح انجام دهند، پیش بینی آسیب ها پیشکش!

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

دومین جلسه ستاد بحران پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در حوزه جنوب شرق با محوریت اداره ورزش و جوانان جنوب شرق و با مرکزیت و مدیریت بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی (فرزندان پاسارگاد) و به میزبانی شهرداری منطقه 15 (خدمات اجتماعی) برگزار گردید.

تهران، خبرنگار آسیب نیوز- حضور نماینده پلیس مواد مخدر، پلیس فتا، پلیس پیشگیری و … به جلسه رنگ و بوی خاصی داده بود. جلسه با تلاوت قرآن کریم و خیرمقدم جناب پرویزی، رییس اداره ورزش و جوانان جنوبشرق آغاز گردید. سپس فیلمی از معضلات مواد مخدر در کشور پخش گردید که حاضرین را بسیار متأثر کرد. سپس استاد راستینه مدیرعامل بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی مشکلات و آسیبهای موجود در کلیه زمینه ها را گزارش داده و ضمن تأکید بر کارکرد عملیاتی ارگانهای حاضر در حوزه جنوب شرق اظهار داشت: «مسئولین ما در بعضی مواقع از ما پیش بینی آسیبها را می خواهند. در حالیکه در پیشگیری مشکل داریم، چطور میتوانیم پیش بینی کنیم. پیشگیری را نمیشناسیم و برای مقابله با آن هزاران معضل داریم. اول پیشگیری را انجام دهید، پیش بینی پیشکشتان!»

ایشان در ادامه ضمن اشاره به صحبتهای رییس جمهور که مساله قبرخوابی را تعجب برانگیز خواندند، افزودند: «اگر دست به کار نشویم تعجبات بسیار دیگری را در این حوزه شاهد خواهیم بود اما این بار نه از طرف رییس جمهور بلکه از طرف خودمان.»

مدیرعامل بنیاد و رییس ستاد بحران پیشگیری از آسیبهای اجتماعی جنوب شرق تهران ضمن یادآوری طرح براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران با عنوان طرح دلتا یادآور شد «مسائل اجتماعی و فشارهای ناشی از آن جزء اهداف این طرح بوده و مسئولین ما باید با درایت و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری، دست دشمنان را روکرده و اجازه ندهند مارک پالمرهای بیگانه به اهداف خود برسند.»

راستینه ضمن هشدار نسبت به روابط جنسی و استفاده از مواد نیروزای جنسی در پسران هشدار داده و گفت: «تهاجم فرهنگی با هدف خانواده و دختران شروع شد و پس از فتح آنها پسران 10 الی 18 ساله ما را نشانه گیری کردند. خطری که در راه است خیلی قوی تر از تهاجم قبلی است.

مسئولین اگر به هوش نباشند انفجاری درروابط جنسی خواهیم دید که تابحال دیده نشده است. این برای مملکت ما که مرکز جهان شیعه است، بسیار ناپسند و زشت است.»

ایشان ضمن برشمردن مشکلات دولت اعلام کردند با توجه به مسائل سیاسی بوجود آمده دولت نمیتواند در حوزه آسیبها موفق عمل کند. بنابراین نیاز حس می شود که مدیران میانی دولت با همکاری مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد وارد میدان شوند. در صورتیکه متاسفانه این مدیران میانی در برخی جهات خود آسیب رسان هستند.

دکتر قاسم زاده، نماینده سازمان های مردم نهاد استانداری تهران در ادامه افزود: مشکلات عدیده ای در کاهش آسیب ها وجود دارد که متاسفانه برای حل آنها هیچ اقدامی صورت نمیگیرد و کارشناسان مربوطه به مدیران ارشد گزارش صحیح ارائه نمی کنند. ایشان افزودند تاکی باید به طنزهای تلخ صدا و سیما بخندیم و فکر کنیم مردم را با اینگونه حرفها به نشاط آوردیم. جذابیت و تکرار برنامه های کانال های ماهواره با برنامه های خشک و کسل کننده موجود در صدا و سیمای ایران قابل قیاس نیستند و این خود دلیلی بر پرمخاطب شدن شبکه های ماهواره ای و تاثیرگذاری آنها بر سبک زندگی خانواده های ایرانی می باشد.

 

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *