فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

مصون نگاه داشتن کشور از آسیب ها احترام به خون شهدا است

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

فرماندار شمیرانات گفت :

مصونیت جامعه از آسیب های اجتماعی و سایر خطرات احتمالی ، احترام به خون شهدایی است که جان خود را فدای انقلاب کرده اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی آسیب نیوز : ظهر امروز سیاوش شهریور در دیدار با رئیس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی و هیات همراه که در محل فرمانداری انجام شد اظهار کرد : پیشرفت نظام از ابتدای شکل گیری تا کنون ، حرکت رو به جلو بوده و این مهم تنها به همت خون شهدا و برنامه ریزان انقلاب تحقق یافته است .

وی بیان کرد : ضرورت امروز جامعه ایجاب می کند به گونه ای رفتار شود که همواره باعث حفظ آرمان ها و حافظ خون شهدا بود تا خدایی ناکرده مدیون آن ها نشویم.

فرماندار شمیرانات تاکید کرد : رسالت اصلی مسوولان حفظ کرامت خانواده های معظم شهدا ، جانبازان، ایثارگران و مدافعان حرم است و باید همیشه خود را نوکر این قشر فرض کرد ؛ چرا که امنیت و اقتدار کنونی ما حصل ایثار و از خودگذشتگی آنان است .

در این دیدار مصطفی راستینه رئیس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی هم گفت : بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی با ورود در عرصه های مختلف و چالش برانگیزی که ممکن است در جامعه به بحران و آسیب منجر شود با اقدامات اجرایی و تعامل با ارگان ها ، سازمان ها و نهادها از جمله ارتش ، نیروی انتظامی و… نسبت به کاهش تبعات آسیب های اجتماعی گام های عملی موثر برداشته است.

وی ادامه داد : در راستای سیاست های بنیاد پیشگیری ، همکاری دستگاه ها می تواند رانمان کار را برای پیشگیری و مهار آسیب ها کار سازتر کند.

رئیس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی خاطر نشان کرد : امید می رود با تعامل و ارتباط  دوسویه فرمانداری و مجموعه ادارات تابعه با این بنیاد زمینه حضور موثرتر در حوزه آسیب های اجتماعی منطقه شمیرانات  فراهم شود.

در پایان این دیدار تابلوی بیعت به رسم یادبود از سوی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی به فرماندار شمیرانات اهداء شد.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *