فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

منطقه 3 آموزش و پرورش استان تهران پایلوتی زیبا برای کشور خواهد شد

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

جلسه هماهنگی با آموزش و پرورش منطقه 3

شنبه 1/5/1401 در سالن جلسات هم اندیشی برهان آموزش و پرورش منطقه 3 با حضور ریاست محترم بنیاد پیشگیری ، رئیس محترم آموزش و پرورش و اعضای شورای علمی بنیاد جلسه هم اندیشی برای آغاز همکاری مشترک برگزار گردید.

در این جلسه در ابتدا دکتر میرزاده رئیس آموزش و پرورش منطقه ضمن خوش آمدگویی حدود سرزمینی منطقه 3 و شرایط خاص آن را توضیح داده و اطلاعات مفید و مختصری را از شرایط مدارس وخانواده های دانش آموزان و دلیل نیاز ایشان به اجرای آموزشهای خانواده و بچه ها را متذکر شدند.

در ادامه مصطفی راستینه رئیس بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ضمن تقدیر از دکتر میرزاده، ازاهمیت بالای آموزش و مشاوره در حوزه کاهش آسیبها گفتند و از حلقه مفقوده آموزش و پرورش را در حوزه آموزش خانواده برشمرده وبیان کردند: ما خوشحالیم که در کنار آموزش و پرورش بتوانیم رسالت خود را به نحو احسن اجرا کنیم و خانواده و دانش آموزان عزیز را در راه رسیدن به یک زندگی خوب و عاری از هر گونه زشتی هدایت کنیم.

در ادامه این نشست هر یک از اساتید با ارائه طرح و راهکارهای خوب به یک هم اندیشی مناسب برای اجرای فعالیتهای مناسب و تاثیر گذار در منطقه بصورت پایلوت رسیدند.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *