فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

نسل جوان با ناآگاهی در سناریوی دشمن نقش‌ آفرینی می‌کنند

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

قزوین – ایرنا – عضو مجلس خبرگان رهبری در استان قزوین گفت: امروز نسل جوان ما با ناآگاهی از خدمات نظام در سناریوی دشمن نقش‌آفرینی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام مجید تلخابی روز پنجشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اتفاقات اخیر به وقوع پیوسته در فضای اجتماعی کشور، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و بی‌اعتمادی مردم به برخی مسوولان موضوعی غیرقابل انکار بوده اما رسانه‌های بیگانه هم بیکار ننشسته  و با تمام توان خود در صحنه حاضر هستند.

به گفته وی، اتاق فکر رسانه با دقت بسیار در حال تلاش است تا افراد شاخص و مورد وثوق نظام را به نوعی مورد هجمه خود قرار داده و او را در اذهان مردم از درجه اعتبار ساقط کنند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رسانه‌های معاند با تمام توان در حال ساخت کلیپ‌ها و ناامید کردن مردم از کارآمدی نظام هستند و در تلاشند تا با ابزار رسانه زمینه جبهه‌ گیری جامعه در برابر روحانیت را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: متاسفانه با برخی بی‌تدبیری‌ها در کشور، فضای مجازی افسار گسیخته را دودستی در اختیار دشمن قرار داده‌ایم تا از آن برای حمله به ارکان مختلف نظام از آن استفاده کند.

حجت‌الاسلام تلخابی تاکید کرد: علی رغم اینکه قوای سه‌گانه با اتحاد و همدلی تمام قد و جهادگونه در حال خدمت به مردم هستند اما در انعکاس خدمات انقلاب به جوانان عملکرد صحیحی نداشتیم که در نتیجه آن  نسل جوان ما با ناآگاهی آب به آسیاب دشمن می ریزد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در استان قزوین یادآور شد: ما به عنوان خدمتگذاران نظام برای بهبود وضعیت مردم و پیشبرد مسایل شهر قزوین هر کاری که در حیطه وظایف داشته باشیم، دریغ نخواهم کرد.

/انتهای پیام
LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *