فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

نشست مشترک ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری و بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

به گزارش روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، نشست مشترک ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری و بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با حضور دکتر جزینی قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر و آقای مصطفی راستینه مدیر عامل و دکتر معتمدنیا قائم مقام بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی برگزار گردید.

در این جلسه اهداف،وظایف،ماموریتها و طرحهای مشترک طرفین مطرح و در خصوص پیشگیری از اعتیاد و آسیبهای مرتبط بحث و تبادل نظر بعمل آمد.

ابتدا مدیر عامل بنیاد ضمن قدردانی از زحمات ستاد و آقای دکتر جزینی، به لزوم آموزش خانواده ها و جوانان تاکید و آمادگی خود را برای همکاری با آن ستاد محترم اعلام نموده و خواستار همکاری بیشتر ستاد با بنیاد شدند.

سپس دکتر معتمدنیا ضمن بیان لزوم همکاری همه جانبه بخش های دولتی با سازمانهای مردم نهاد در مواجهه با آسیبهای اجتماعی بویژه آسیبهای نو پدید و باز پدید،تاکید کردند که ستاد محترم با بهره گیری از توانمندیها و ظرفیتهای این بنیاد می تواند بخشی از ماموریتهای خود را به انجام برساند.

در پایان دکتر جزینی ضمن تشکر از حضور بنیاد و اظهار خوش بینی نسبت به فعالیتهای آن اعلام کردند ستاد با تمام توان از این گونه فعالیتها استقبال کرده و هر گونه کمک و یاری که نیاز باشد در راستای اهداف و برنامه های ستاد با کمک بنیاد دریغ نخواهند داشت.

همچنین تصمیم برآن شد تا از ظرفیتها و تواناییهای بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در راستای آموزشهای مورد نیاز در جامعه و … استفاده گردد.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *