فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

همایشی به رنگ فرهنگ

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

اولین همایش قتل عام فرهنگی در فرهنگسرای خاوران به همت ستاد بحران پیشگیری از آسیبهای اجتماعی جنوب شرق برگزار گردید.

تهران – خبرنگار آسیب نیوز : این همایش به همت اداره ورزش و جوانان جنوبشرق، بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، مرکز خدمات اجتماعی منطقه 15 و به میزبانی فرهنگسرای خاوران برگزار گردید.

استاد راستینه، رییس ستاد و بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ضمن برشمردن این  آسیبها، بر نقش بیگانگان در تغییر فرهنگ سبک زندگی ایرانی اسلامی پرداخت و گفت: امروز شاهد هجمه ای از تهاجمات علیه حوزه های مختلف اجتماعی در کشورمان هستیم. فرهنگ، هنر، ورزش، جوانان، خانواده ها، پسران، دختران و ….. مورد هدف آنها هستند. انواع بازیهای رایانه ای و پخش ساعت ها برنامه های ماهواره ای جذاب ولی مخرب با هدف نابودی کانون خانواده با کمک رسانه های قدرتمندی چون هالیوود و بالیوود و 180 شبکه ماهواره ای از اهداف آنها برای نابودی جامعه ما می باشد و بدیهی است با نابودی جامعه نظام هم دچار تزلزل خواهد شد.

ایشان ادامه دادند: مادران، پدران و فرزندان ما باید به هوش باشند وگرنه در این تهاجم شکست سختی خواهیم خورد که البته با بی توجهی به این تهاجمات تاحدودی شکست خورده هستیم.

مقام معظم رهبری می فرمایند، این کاری که دشمن انجام می دهد از لحاظ فرهنگی، یک تهاجم فرهنگی، غارت فرهنگی، شبیخون فرهنگی، بلکه یک قتل عام فرهنگی است.

استاد راستینه ضمن یادآوری سخن مقام معظم رهبری گفتند: طبق دستور ایشان دستکاری در آمار و دروغ گفتن به مردم از گناهان کبیره هست و مسوولین باید شفاف سازی کنند تا مردم نسبت به تهاجمات آگاهی کامل داشته باشند.

در ادامه دکتر معتمدنیا عضو هیات مدیره بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، ضمن تشکر از متولیان همایش اظهار کردند: بایستی در حوزه آسیبها به طور جدی وارد عمل شد تا شاهد بروز و ظهور آسیبهای بازپدید و نوپدید نباشیم. متاسفانه زیاد شدن آسیبها و بوجود آمدن آسیبهای بازپدید نشان از ضعف ما در مهار آسیبها دارد.

همایش فرهنگی

 

همایش فرهنگی
LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *