فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران، بر همه مردم پاک پندار و نیک کردار خجسته باد

جستجو

پیام نوروزی هنرمندان سینما ، تلویزیون و رادیو به کودکان بی سرپرست در نوروز 95

این مطلب تهیه و تنظیم شده توسط روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌باشد

روابط عمومی بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی طی تماسهای تلفنی با هنرمندان محبوب سینما، تلویزیون و رادیو و درخواست از ایشان مبنی بر اعلام پیامی فی البداهه برای کودکان بی سرپرست کشور در شروع سال جدید، با حمایت از سوی آنان مواجه گردید. برخی از این هنرمندان عزیز همچون سالیان  گذشته با آغوش باز از این طرح  استقبال کردند.. مدیر عامل بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی،  از این هنرمندان مردمی  و بذل توجه شان نسبت به کودکان بی سرپرست کشور و از اینکه در این حرکت انسانی مشارکت نمودند،  تشکر و قدردانی نمود.

آری حتی با بیان یک جمله هر چند کوتاه نیز می توان در کنار کودکان بی سرپرست و قشر آسیب دیده جامعه حضور داشت  و با آنان ابراز همدردی نمود. با آرزوی اینکه همه مردم جهان در آرامش، صلح و رفاه بسر برند.

داریوش ارجمند

به بچه های بی سرپرست بیاموزیم که بی کس و کار نیستند و سایه خدا همواره بر سرشان هست.

منوچهر آذری

حق زنان و کودکان بی سرپرست  را پایمال نکنیم.

فتحعلی اویسی

با خاطره ای از نیما یوشیج سخنش را آغاز می کند: نیما در یکی از خاطراتش تعریف می کند که وقتی فرزندش یکساله شد در تولد یک سالگی اش اینگونه گفت: فرزندم اکنون تو یک بهار یک تابستان یک پاییز و یک زمستان را دیده ای ، و این همچنان تکرار خواهد شد ؛ تکرار مکررات. زندگی پراز این تکرارهاست. ولی چیزی در زندگی وجود دارد که تکرارش نه اضافی است و نه کسالت آور و آن محبت است که زیباترین خصلت هر انسانی است. انشاءالله بتوانیم به این بچه ها محبت کنیم و دنباله رو صحبت نیما یوشیج عزیز باشیم.

بهروز بقایی

ما در برابر کودکان بی سرپرست در جامعه مسئولیم . در حقیقت همه ما سرپرست این کودکان عزیز و دوست داشتنی هستیم.

سیامک انصاری

بچه ها ناراحت نباشید تا انسانیت و نوع دوستی وجود دارد، هیچ کودکی در جهان بی سرپرست نیست.

گیتی معینی

مردم مهربانی که دست بچه های خود را گرفته و در این روزها به خرید می روید، بچه هایی هستند که لباسی برای پوشیدن و غذایی برای خوردن ندارند ، وقتی که تو این شب عید برای خرید دربازارها هستید به فکر این بچه های معصوم هم باشید و فراموششان نکنید.

سیامک آشوریان

به امید روزی که در جهان کسی را نداشته باشیم که تنها باشد. همه ی ما آرزو می کنیم که این اتفاق بیفتد و به این آرزوی بزرگ جامه ی عمل بپوشانیم.

LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *